Auto Bild, summer tires, tires, Goodyear, Michelin

Auto Bild - Победа на тестот за летни пневматици за Goodyear и Michelin

Auto Bild ги објави конечните резултати од тестирање на летни пневматици. Откако елиминираше многу од оригиналните 52 брендови на гуми во прелиминарното сопирање на влажно и суво, специјалистот за тестирање Дирк Молер подетално ги испита 20-те финалисти во димензија 225/40 R18, истражувајќи како секоја од нив функционира во услови кои вообичаено се среќаваат во текот на годината. Auto Bild, исто така, ја разгледа куповната цена и нејзината врска со потенцијалот за километражата, како и отпорот на тркалање, давајќи ѝ на секоја гума нова оценка „цена“.

Кога сме кај цените, за гумите кои се натпреваруваат во кругот на финалистите, тие се движеа од 320 евра за комплет гуми Sailun Atrezzo ZSR2 до 550 евра за Michelin Pilot Sport 5. 

Гумата Sailun ја заврши работата на десеттото место со оцена „задоволително“, директно пред својот сонародник од Линглонг. Auto Bild почувствува потреба да ги запознае своите читатели со двете кинески марки, објаснувајќи дека Linlgong е прво вградување на гуми на VW, додека пак Sailun е водечки бренд на десеттиот по големина производител на гуми во светот, според прометот.

Победници на тестот

Победникот, или во овој случај, победниците се Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 и Michelin Pilot Sport 5. Auto Bild заеднички го додели првото место на тестот за летни пневматици во 2025 година на Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 и Michelin Pilot Sport 5 бидејќи и двете гуми се истакнаа во клучните области на перформансите. Гумата Goodyear се издвојуваше по своите исклучителни безбедносни резерви, силно странично држење во свиоци и импресивно кратки растојанија на сопирање на влажни површини. Она што исто така ја издвојуваше е извонредната километража и економичност. Auto Bild и ја додели титулата „Еко-мајстор на годината 2025“ на Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6.

Види ги сите летни гуми Goodyear тука 

Pilot Sport 5 на Michelin импресионираше со динамично управување и одлични перформанси при сопирање и на сув и на влажен пат. Неговата висока издржливост и силниот сооднос на трошоците и перформансите го сместија веднаш зад Goodyear во економското рангирање, зајакнувајќи ја неговата репутација како врвен, но сепак практичен избор. Иако и двете гуми се одлични по перформанси и долговечност, малата предност на Goodyear во километражата и трошоците ја прави поекономична опција во целина. Сепак, за возачите кои имаат приоритет на острото управување и целокупното држење, Michelin останува претендент од највисокото ниво.

Види ги сите летни гуми Michelin тука



Оценети – одлични (exemplary)

Двајцата победници беа меѓу шесте гуми кои ја добија највисоката „exemplary“ оцена на Auto Bild. Тие ја делат оваа чест со третопласираниот Bridgestone Potenza Sport, како и Continental PremiumContact 7, Hankook Ventus evo K137 и Kumho Ecsta PS71, кои го делат четвртото место.

Пневматикот Bridgestone обезбеди финиш на подиумот со својот импресивен стисок, кратки растојанија на сопирање и динамични карактеристики на управување. Беше особено извонреден на суви патишта, каде што испорачуваше речиси незаменливи перформанси при сопирање. Сепак, и покрај одличната динамика на возење, еден недостаток беше неговото нагласено абење на шарата по агресивното кривина.

На заедничкото четврто место, Continental, Hankook и Kumho имаа примерен настап. PremiumContact 7 испорача силен отпор при аквапланинг, кратки растојанија на сопирање и динамично управување, во комбинација со убедлив животен век и добра рамнотежа на трошоците и перформансите. Ventus evo K137 на Hankook се истакна како добра гума за влажно сопирање додека нудеше сигурна динамика на возење во сите временски услови, што го прави сигурен избор. Во меѓувреме, Kumho Ecsta PS71 покажа исклучителна отпорност на аквапланирање и одлични перформанси при сопирање, обезбедувајќи безбедно и одговорно искуство во возењето.


Оценети добро (good)

Со резултати кои не стигнаа баш до највисоката категорија, три гуми ја добија оцената „добри“на Auto Bild. Тоа се Falken Ziex ZE320, Toyo Proxes Comfort и Dunlop Sport Maxx RT2.

Пневматикот Falken заработи солидно седмо место, импресионирајќи со својата исклучителна динамика на возење и кратките растојанија на сопирање и на сува и на влажна површина. Исто така, се издвојуваше по ниските нивоа на бучава, обезбедувајќи потивко и поудобно возење во споредба со многу конкуренти. Сепак, неговиот главен недостаток беше донекаде ограничениот век на шарата, што може да влијае на неговата долгорочна вредност.

Види ги сите летни гуми Dunlop тука

Добро се претставија и Toyo и Dunlop, кои се пласираа на осмото и деветото место. Toyo покажа добра отпорност на аквапланинг и кратки растојанија на сопирање, што го прави безбедна и сигурна опција во влажни услови. Сепак, донекаде недостасуваше неговиот страничен стисок на влажните коловози, што може да влијае на стабилноста при свиоци. DUNLOP, од друга страна, се истакна со најдобрата отпорност на аквапланинг од сите тестирани гуми, заедно со респектабилната километража и добрата удобност при возењето. Севкупно, иако овие гуми не ја достигнаа највисоката категорија, тие остануваат солиден избор за оние кои бараат добри севкупни перформанси по разумна цена.


Оценети како задоволителни (satisfactory)

Auto Bild на вкупно 11 гуми им даде оцена „задоволителни“. Atrezzo ZSR 2 на Sailun имаше многу респектабилни перформанси, но немаше среќа и пропушти повисок резултат.

Соодветното присуство на Sailun и Linglong на 10-то и 11-то место е уште еден потсетник дека кинеските производители го намалуваат јазот со етаблираните брендови. И Atrezzo ZSR 2 на Sailun и Sport Master испорачаа кратки растојанија на сопирање и безбедно ракување, но Auto Bild откри дека нивниот животен век/километражен потенцијал е намален. 12-то пласираниот Maxxis Victra Sport 5 се покажа добро во однос на сопирањето и удобноста, но сепак неговиот одложен одговор на управувањето и намалената издржливост го задржаа долу на табелата. Vredestein Ultrac Pro (13-то место) беше забележлив по неговата силна отпорност на аквапланинг и избалансирани перформанси, но како и многу други во оваа категорија, неговата километража беше многу ограничена.

Погледни ги сите летни гуми од димезнија 225/40 R18

На заедничкото 14-то место Лауфен, Нексен и Пирели покажаа мешани резултати. P Zero PZ4 на Pirelli обезбеди одлично управување и силно сопирање, но неговата висока цена, помешана со намалениот потенцијал за километража, влијаеше на вредноста на гумата за парите.

На долниот дел од оваа група, Giti и Nokian Tyres, на заедничкото 17-то место, обезбедија добар отпор при аквапланинг и урамнотежено искуство во возењето, но и двајцата страдаа од намален век на шарите и, во случајот на Nokian, тенденција за подуправување. 19-то пласираниот Yokohama Advan Sport V107 покажа добри перформанси на сув пат, но беше “казнет” поради послабо држење на влажно и висока отпорност на тркалање. Конечно, Firestone Firehawk Sport понуди силна безбедност при аквапланинг и најмал отпор при тркалање од сите, но неговиот недостаток при влажни услови и слабата издржливост придонесуваат за неговиот резултат на 20-то место.

 

Победници на тестот - оценети како извонредни

Goodyear Eagle F1 Assymetric 6

+ Добри резерви за безбедност со силно странично држење и кратки растојанија на сопирање при влажни услови, извонредна километража, најдобра гума во категоријата на трошоци.

Michelin Pilot Sport 5

+ Динамично управување и кратки растојанија на сопирање на влажни и суви коловози, многу добра километража, одлични перформанси во категоријата на трошоци.

Оценети како одлични

Bridgestone Potenza Sport

+ Убедлив стисок со кратки растојанија на сопирање и динамични карактеристики на управување.

– Многу истрошена шема на шарите по брзите свиоци.

Continental Premium Contact 7

+ Многу добри резерви за аквапланинг, кратки растојанија на сопирање, динамично управување, убедлива километража, одлични перформанси во категоријата на трошоци.

Hankook Ventus evo K137

+ Убедлива динамика на возење со безбедно управување и кратки растојанија на сопирање во сите временски услови, добра километража, добри перформанси во категоријата на трошоци.

Kumho Ecsta PS71

+ Многу добри резерви за аквапланинг, убедлива динамика на возење со безбедно управување и кратки растојанија на сопирање, добри перформанси во категоријата на трошоци.

Оценети како добри

Falken Ziex ZE320

+ Извонредна динамика на возење и кратки растојанија на сопирање и на влажни и на суви патишта, низок шум при тркалање.

– Многу ограничена километража.

Toyo Proxes Comfort

+ Добри резерви за аквапланинг, кратки растојанија на сопирање, добри перформанси во категоријата на трошоци.

– Ограничено странично држење на влажни коловози.

Dunlop Sport Maxx RT2

+ Највисоки безбедносни резерви при аквапланинг, пристојна километража, добра удобност при возењето.

Оценети како задоволителен

Sailun Atrezzo ZSR2

+ Добри резерви за аквапланинг, кратки растојанија на сопирање, безбедно ракување, пријатно низок шум на тркалање.

– Значително ограничена километража.

Linglong Sport Master

+ Кратки растојанија на сопирање, динамично и безбедно ракување во сите временски услови, добро странично држење.

– Многу мала километража, висока отпорност на тркалање.

Maxxis Victra Sport 5

+ Безбедно однесување при возење со кратки растојанија на сопирање на влажни и суви коловози, низок шум при тркалање.

– Одложен одговор на воланот, ограничена километража.

Vredestein Ultrac Pro

+ Добри резерви за аквапланинг, урамнотежено однесување при возење, низок шум при тркалање, добар комфор.

– Мала километража.

Laufenn S Fit EQ+

+ Кратки растојанија на сопирање, пристојни резерви на аквапланинг, добар комфор, низок шум при тркалање.

– Многу мала километража.

Nexen N'Fera Sport

+ Добри резерви за аквапланинг, кратки растојанија на сопирање, низок отпор на тркалање.

– Задоцнет одговор на воланот при влажни услови, многумала километража.

Pirelli P Zero PZ4

+ Добра динамика на возење со кратки растојанија на сопирање, безбедни карактеристики на аквапланинг, добар комфор при возењето.

– Значително ограничена километража, високо ниво на цени.

Giti Sport S2

+ Добри резерви за аквапланинг, избалансирана динамика на возење, низок отпор на тркалање.

– Умерено странично зафат при влажни услови, ограничена километража.

Nokian гуми Powerproof 1

+ Добри резерви за аквапланинг, кратки растојанија на сопирање, низок шум на тркалање, низок отпор на тркалање.

– Ограничена километража, силно подуправување.

Yokohama Advan Sport V107

+ Добра динамика на возење и кратки растојанија на сопирање на суви патишта.

– Умерен зафат при влажни услови, ограничена километража, висока отпорност на тркалање.

Firestone Firehawk Sport

+ Добри безбедносни резерви при аквапланинг, најмал отпор на тркалање при тестот.

– Низок зафат на влажни коловози, значително ограничена километража.


Прочитај повеќе новости од автоиндустријата тука