Зошто Michelin е лидер на пазарот со пневматици?

Со една и едиснтвена мисија, да се подобри и забрза транспортот на продукти и луѓе во светот, Michelin за многу брзо време станува светски претпознатлив бренд за гуми.

Основан во 1889 година во Франција, Michelin е една од најпродаваните марки на гуми во светот. Во 2019 година, Michelin учествуваше со речиси 20 проценти од продажбата на пневматици во светот, победувајќи ги другите големи конкуренти како Bridgestone и GoodYear. Со огромниот раст кој што го доживува во последните неколку години, Michelin основа своја групација каде што ги откупи познатите брендови за гуми BF Goodrich и Uniroyal – потег кој што уште повеќе ја зголеми вредноста на компанијата.

Гумите на Michelin произведуваат повеќе од само пневматици за автомобили - тие исто така обезбедуваат и производи за велосипеди, авиони и возила за кои се натпреваруваат во повеќе мотоспортови.

Во рамките на индустријата, гумите на Michelin се познати по нивните врвни стандарди, ригорозни тестирања, иновации и долги и сигурносни гаранции - ограничувањата на километражата достигнуваат 160.000 километри за одредени модели. Michelin е исто така еден од ретките производители кои нудат гаранција за своите зимски гуми.

За повеќе информации и онлајн нарчки - посетете го овој ЛИНК!